Kokios svetainės problemos pasitaiko dažniausiai?

Šiandien gera vartotojo patirtis yra be galo svarbi, siekiant išlikti konkurencingiems. Todėl net ir nedidelės svetainės problemos gali atbaidyti lankytojus ir tokiu būdu pakenkti jūsų verslui. Gera naujiena ta, kad dažniausiai jas galima išspręsti: kartais patiems, kartais pasinaudojus profesionalų pagalba. Taigi kokios svetainės problemos pasitaiko dažniausiai ir ko imtis, norint jas pašalinti?

1. Lėtas svetainės greitis

Lėtas svetainės greitis gali lemti prastą jos lankytojų patirtį. Nedaugelis turi kantrybės laukti ilgiau nei kelias sekundes, kol puslapis pasirodys naršyklėje. Jeigu jo įkėlimas užtruks, didelė dalis interneto naudotojų paprasčiausiai išeis iš svetainės. Tai reiškia, kad neteksite lankytojų, o kartu ir potencialių klientų. Taigi kaip išvengti tokios problemos?

Keletas būdų, kaip pagerinti svetainės greitį: optimizuoti vaizdinę medžiagą, sumažinti failus, naudoti CDN (angl. content delivery network, liet. turinio pristatymo tinklo) paslaugą. Ne ką mažiau dėmesio vertėtų skirti ir hostingo, kitaip svetainių talpinimo, pasirinkimui. Svarbu, kad jis būtų pakankamai spartus ir, žinoma, suteiktų reikiamus resursus. Užsisakyti savo poreikius geriausiai atitinkantį hostingo planą pas tikrus šios srities ekspertus galite čia.

2. Saugumo skylės

Norėdami, kad lankytojai jumis pasitikėtų, privalote užtikrinti saugumą. Kitu atveju, tikėtina, atbaidysite daugelį potencialių klientų. Vienoms iš dažniausių saugumo problemų galima priskirti jautrių duomenų atskleidimą, SQL injekciją, kelių svetainių scenarijų (XSS) ir netinkamas saugumo konfigūracijas.

Yra įvairių būdų, kaip pagerinti savo svetainės saugumą, tarp jų ir SSL sertifikato įdiegimą. Šis elektroninis dokumentas užšifruoja visą lankytojo į svetainę suvedamą informaciją ir tokiu būdu neleidžia trečiosioms šalims įsiterpti. Todėl jos, pavyzdžiui, negali nuskaityti mokėjimo ar kitų asmeninių duomenų. Labai patogu tai, jog SSL sertifikatą galima užsisakyti iš anksčiau minėto hostingo paslaugos teikėjo.

3. Prastos kokybės turinys arba turinio trūkumas

Turinys – vienas iš svarbiausių svetainės komponentų. Būtent jis padeda perduoti savo verslo viziją, žinutę ir išlaikyti lankytojus. Geras svetainės turinys įtraukia, „pasakoja“ istoriją ir įtikina tapti klientais. Visgi toks jis būna toli gražu ne visada.

Pasikartojantis, prastai parašytas, neoptimizuotas, tinkamai nesuformatuotas turinys arba tušti puslapiai gali atbaidyti svetainės lankytojus. Todėl norint sukurti patikimą verslo įvaizdį, perteikti savo produktų ar paslaugų privalumus, paskatinti pirkti ir išlaikyti ilgalaikius santykius, tokių klaidų reikėtų vengti.

4. Pasenusi ir mobiliesiems nepritaikyta svetainė

Norint išlikti konkurencingiems, tiesiog būtina kas kiek laiko atnaujinti savo svetainę ir pasirūpinti, kad ji būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams. Tyrimų duomenims, naudojantis tokiais įrenginiais dabar atliekama beveik 60 proc. visų paieškų internete. Tai reiškia, kad neturint mobiliesiems pritaikytos svetainės, galima prarasti daug potencialių klientų.

Laiku neatnaujinus svetainės, gali būti metami klaidų pranešimai, nerodomi puslapiai (ypač mažuose mobiliųjų ekranuose), pakenkiama SEO rezultatams ir jau anksčiau aptartam svetainės greičiui. Norint to išvengti, o kartu užtikrinti kuo geresnę vartotojo patirtį, rekomenduojama reguliariai įdiegti svetainės naujinius ir, žinoma, pritaikyti ją mobiliesiems įrenginiams.

Išvengdami šių klaidų arba jas ištaisydami, galite lengviau pasiekti užsibrėžtus internetinio verslo tikslus. Pasirinkite patikimą hostingo paslaugų teikėją, skirkite laiko savo svetainės priežiūrai ir pasirūpinkite, kad jos lankytojų patirtis būtų kuo geresnė.