Poilsiaujantieji Druskininkuose: „Čia norisi sugrįžti vėl ir vėl“

Druskininkai kasmet pasiūlo poilsiautojams naujų pramogų ir veiklų, kurias jie pasirenka pagal pomėgius ir poreikį. Vieniems patinka pailsėti gamtoje, ramioje aplinkoje, kitiems – aktyviai praleisti atostogų laiką. Apie tai, kuo Druskininkai patrauklūs, kalbėjomės su viešosiose miesto erdvėse sutiktais pašnekovais.

Druskininkietės Silvija ir Deimantė, vasarą panorusios padirbėti,  padeda prižiūrėti mažuosius stovyklautojus. Po darbo merginos skiria laiko ir poilsiui: „Druskininkuose galima pailsėti tiesiog pasivaikščiojus gamtoje. Mums ypač patinka K. Dineikos sveikatingumo parkas, Grūto parkas: pasivaikštome ir pailsime“, – sakė pašnekovės.

Mažieji Druskininkų svečiai labiausiai mėgsta pliuškentis „Aqua“ parke, slidinėti „Snow Arenoje“ ir įveikti „Uno“ parko nuotykių trasas. Vilnietis Aras tikino išbandęs beveik visas pramogas: „Viskas patinka, ir „Aqua“ parkas, ir „Uno“ parkas, ir vandens batutai. “

Po 15 metų pertraukos į Druskininkus sugrįžę sutuoktiniai Aurimas ir Teresė su dukrele Lukrecija džiaugiasi išgražėjusiu ir atsigavusiu miestu.
„Druskininkuose labai gražu, gera, ramu. Ypatingai gera vieta ilsėtis su vaikais. Atvykome papramogauti „Aqua“ parke ir išbandyti lyninį keltuvą. Šios pramogos mums labai patiko. Dar ketiname pasivažinėti dviračiais panemune, girdėjome, kad gražūs maršrutai“, – apie šeimos poilsį kurorte pasakojo Aurimas.

Druskininkietės Janina Goberienės nuomone, Druskininkai – visiems tinkantis miestas: „Visi gali pasirinkti pagal savo pomėgius. Mėgstantiems aktyvų laisvalaikį – tvarkingi dviračių takai, Vandens parkas, karstynių parkas. Norintiems atsipalaiduoti – gamta, spa centrai. Ir kultūrinis gyvenimas čia įvairus, daugybė renginių.“

Pašnekovė paminėjo, jog žiemą, kai gamtoje pramogų mažiau, būtų smagu patogiai įrengtame kino teatre pamatyti naujus filmus.

Rita su dukra Milda iš Gargždų Druskininkuose poilsiavo jau antrą kartą. Pirmą kartą į Druskininkus atvedė noras pažinti tolimesnį joms Lietuvos kraštą, o šį kartą mama ir dukra atvyko pasidžiaugti miestu ir pasinaudoti naujomis pramogomis. Viešnios laiko veltui neleido ir aplankė daugybę įvairių objektų.

„Nors atvykome vos prieš dvi dienas, pabuvojome ir Merkinėje, užlipome ant piliakalnio, ir Liškiavos vienuolyno ansamblį aplankėme. Apvaikščiojome pačius Druskininkus, aplankėme miesto muziejų, M. K. Čiurlionio muziejų. Spėjome apsilankyti ir vandens batutų parke, o štai dabar mėgaujamės poilsiu gražiame paplūdimyje. Dar ketiname apsilankyti Grūto parke, taip pat norime išsinuomoti dviračius, kad pasidžiaugtumėme dviračių takais ir pamatytumėme dar daugiau miesto erdvių. Taip pat lankysime ir Raigardo slėnį“, – sakė Rita.

Sutuoktiniai Rasa ir Marijus iš Kauno vieningai patvirtino – Druskininkus aplankyti verta, o čia sugrįžti dar labiau! Jie Druskininkus atvyko pasidžiaugti socialiniuose tinkluose išgirtais dviračių takais: „Kauno paspirtukininkų grupės paskyroje perskaitėme, kad čia labai gerai įrengti dviračių takai ir graži gamta, tad nusprendėme išbandyti. Pasivažinėjimas mūsų nenuvylė. Išbandėme ir kitas pramogas, lynų kelią – buvo įdomu pamatyti vaizdą iš viršaus.“

Jau 10 metų Druskininkuose gyvenanti Liudmila Todurova džiaugiasi, kad, norint pailsėti nuo darbų, jai nereikia niekur važiuoti: „Dirbdama odontologe, labai daug energijos atiduodu žmonėms, todėl man norisi ramybės. Ramiai pasivaikštinėti su šunimis Druskininkų miškai puikiai tinka. Druskininkuose įvairus ir turtingas kultūrinis gyvenimas: filmai, teatro festivaliai, M. K. Čiurlionio festivalis, įvairūs koncertai ir kiti reginiai.

Norisi padėkoti renginių organizatoriams, kad mus taip lepina kultūriniu gyvenimu, Savivaldybės vadovams, kad dabar negėda Druskininkus ir užsienio svečiams parodyti. Tikrai, per 10 metų, kuriuos esu čia, miestas persimainė į gerąją pusę.

Dabar niekur nenoriu iš čia išvažiuoti.“

Alytiškiai sutuoktiniai Donatas ir Odeta su vaikais Dominyku bei Liepa į Druskininkus užsuka dažnai – tai šeimos pamėgtas miestas.

„Čia mes randame veiklos ir sau, ir vaikams. Pavyzdžiui, šiandien kėlėmės lyniniu keltuvu, buvome iliuzijų kambaryje. Visada pasivaikštome, aplankome fontaną. Mėgstamiausias objektas – „Aqua“ parkas – į jį užsukame kaskart atvykę“, – pasakojo Odeta.

Donatas pridūrė, kad Druskininkai – šeimos kurortas, kur veiklos yra ir mažiems, ir dideliems: „Kai gyvenau čia prieš keliolika metų, nebuvo nei tiek pramogų, nei tokios išvystyto poilsio, pramogų infrastruktūros. Dabar čia gera atvykti su šeima, nes pramogauti galime visi drauge.“

Darius ir Kristina Černiauskai su sūnumi Klaidu džiaugiasi išpuoselėtu ir svetingu miestu. „Nors Druskininkuose nebegyvename, kasmet čia sugrįžtame ir džiaugiamės gražiais Druskininkų pokyčiais.

Jie ypač pastebimi, kai rečiau parvažiuojame. Kaskart atrandame kažką naujo, pavyzdžiui, šiemet važiuosime džiaugtis nauju vandens batutų parku ant Alkos tvenkinio“, – kasmet atsinaujinančiais Druskininkais džiaugėsi D. Černiauskas.

Jo žmona Kristina patikino, kad kaskart, sugrįžę į Druskininkus, jie mėgsta apžiūrėti miestą, važinėdamiesi dviračiais ar išsinuomotais elektriniais paspirtukais. Moteris pridūrė, kad jos širdžiai labai miela Vilniaus alėja, pasivaikščiojimai šia alėja maloniai nuteikia.

Algimanta iš Jonavos savo atostogas visuomet leidžia Druskininkuose: „Atvažiuoju į Druskininkus atostogauti bent kartą per metus. Druskininkuose poilsis labai geras ir kokybiškas Čia gera ilsėtis, nes miestas ramus, tvarkingas, išpuoselėtas, visur labai gražu. Apsistojus viešbučiuose, gera išbandyti įvairias spa procedūras. Dabar laukia smagios pramogos – plauksime garlaiviu, kelsimės lynų keliu.“

Darius ir Sandra iš Kauno į Druskininkus užsuko trumpam, bet jau spėjo susižavėti kurortu: „Užsukame visada, kai tik būname Dzūkijoje. Sunku išskirti kažką geriausio, nes čia visur labai smagu. Visada, išėję pasivaikščioti, aplankome fontaną, pereiname alėja. Aktyviai pramogauti mums labiausiai patinka „Aqua“ parko baseine arba „Eglės +“ komplekse. Tą rekomenduojame ir draugams.“

Senjorų pora Benas ir Tatjana Ukveriai atvyko iš Kauno. Jie ilsisi sanatorijoje, džiaugiasi miesto gamta: „Jau spėjome beveik viską apvaikščioti, čia visur labai gražu, labai daug gėlių. Gerai, kad gavome skyrimą į sanatoriją būtent čia.“