Į „The House“ – paragauti aštriausios Lietuvoje vištienos!
Druskininkiečių ir kurorto svečių pamėgtas restoranas „The House“ kviečia pabėgti nuo rudeninės žvarbos: sušilti, mėgautis bendravimu ir skaniais patiekalais. Į „The House“ – vėlyvųjų pietų, ar – ankstyvosios vakarienės? O gal… paragauti aštriausios Lietuvoje vištienos? Restorano naujoves pristato „The House“ vadovas Linas Jablonskas.
Restorano „The House“ vadovas L. Jablonskas kviečia restorane paragauti ir aštriausios Lietuvoje vištienos/„The House“ archyvo nuotrauka
– Restorano viduje atsirado dvi naujos interjero detalės – varpai. Kodėl juos pakabinote?
– Varpas jau tampa „The House“ populiarumo ir palankaus klientų dėmesio simboliu. Mums labai svarbus grįžtamasis ryšys su klientais. Patenkinti patiekalais žmonės mielai įsitraukia į žaidimą „Skaniai pavalgei? Skambink varpu!“; personalas dėkoja klientams už įvertinimą, vieni kitiems negaili aplodismentų, tad visiems būna smagu. Prieš metus pradėta tradicija „Skaniai pavalgei? Skambink varpu!“ iš terasos „persikėlė“ į restorano vidų, restorano holą: norime, kad varpą girdėtų ir virtuvės personalas. Kas jau kas, o virėjai, visas virtuvės personalas tai jau tikrai nusipelno girdėti klientų padėkas. Virtuvės personalas išsakė norą, kad taip pat norėtų girdėti ir varpą, ir klientų plojimus. Na, o antrasis varpas – prie baro. Kaip žinia, pagal seną tradiciją – prie baro suskambėjusio varpo garsas praneša, kad kai kas „stato“ – vaišina visus!
Naujos-senos tradicijos restorane: varpas jau tampa „The House“ populiarumo ir klientų palankumo simboliu/„The House“ archyvo nuotrauka
– Kokia ryškiausia sezono naujovė „The House“?
– Pradėjome gaminti aštrią – manyčiau, aštriausią Lietuvoje – vištieną. Tai vištienos blauzdelės, pagardintos kelių rūšių pipirais: piripiri, žaliaisiais, aitriaisiais raudonaisiais pipirais, tabasco padažu ir dar kai kuo. Visi prieskoniai bei prieskoninės žolelės – natūralios, be skonių stipriklių, tačiau, patikėkit – karščio vienetų taip paruoštose vištienos blauzdelėse tiek, kad… bus „nejuokingai“ aštru! Kadangi patiekalas savo skoniu labai išskirtinis, kaskart klientą, užsisakantį šį patiekalą, paprašysime užpildyti ir tam tikrą dokumentą – anketą, kuriuo informuojama, kad patiekalas yra ypatingai aštrus, ir patvirtinama, kad klientas prisiima visą atsakomybė dėl rizikų savo sveikatai. Užsisakęs ir suvalgęs aštriąsias vištienos blauzdeles, klientas gaus simbolinę dovaną – „The House“ marškinėlius.
– Kodėl gimė mintis pagaminti būtent tokį patiekalą?
– Atsižvelgėme į pačių mūsų klientų, restorano lankytojų, poreikius: ne taip jau mažai klientų prašo pagaminti „aštriau“ arba gardina patiekalus geru žiupsniu pipirų. Buvo kilusi mintis gaminti „aštriausius kiaušinius“ – bet nesiryžome, nes tokios rūšies pipirų, kurių reikia šiam patiekalui, Lietuvoje net ir nėra.
Aštriaisiais prieskoniais pagardintos vištienos blauzdelės pradėtos gaminti, atsižvelgus į „The House“ restorano lankytojų poreikius/„The House“ archyvo nuotrauka
– „The House“ garsėja kaip vieta, kurioje jauku susitikti su draugais – papietauti ar kavos…
– O dabar, druskininkiečiams, kurie pasivėlino papietauti dieną, kurorto svečiams, poilsiautojams ar turistams siūlome susitikti ir vėlyvųjų pietų arba ankstyvosios vakarienės. Kasdieniniai, neįmantrūs, tačiau skanūs ir sveikai pagaminti patiekalai pateikiami nuo 16.30 val. iki 18. 30 val.
Užsisakęs ir suvalgęs aštriąsias vištienos blauzdeles, klientas gaus simbolinę dovaną – „The House“ marškinėlius/„The House“ archyvo nuotrauka
– Daug dėmesio skiriate „The House“ komandos suvienijimui. Kas motyvuoja restorano personalą dirbti, padeda palaikyti draugišką atmosferą, darbingą nuotaiką?
– Pinigai nebūtinai yra pagrindinis akcentas žmogui, kuris myli savo darbą ir nori jį atlikti gerai. Pirmiausia, personalą, ypač virtuvės, labai motyvuoja geras klientų žodis, padėka. Būna, kad skaniai pavalgę, žmonės padėką virtuvei perduoda per padavėją, arba, išeidami, stabteli virtuvės tarpdury, kad galėtų pasakyti „ačiū“ pačiam virėjui. Manau, mums visiems, dirbantiems „The House“, padeda tai, kad kalbamės: pokalbių, ir bendrų, ir individualių, kolektyve nevengiu. Jei matau, kad darbuotojas prastos nuotaikos – stengiamės bendrauti ir padėti vieni kitiems, o jei yra galimybė – drauge išspręsti iškilusias problemas. Kalbamės ir apie restorano tikslus, apie tai, ko siekiame, ką pasiekėme, kokie esame visame bendrame aptarnavimo ir maitinimo sferos Druskininkuose kontekste, aplinkoje. Nuolat akcentuoju teisingą personalo požiūrį į maistą, patiekalo gaminimą – neturi būti atmestinumo, abejingumo savo darbui. Manau, kad tokį mano požiūrį bei nuostatas kolegos gali realiai įvertinti ir tada, kai pats gaminu, darbuojuosi restorano virtuvėje.
Užsakymo Nr. MDR-175-02