Druskininkų savivaldybėje sistemingai tęsiamas įvaizdžio formavimo ir komunikacijos plano įgyvendinimas
Druskininkų savivaldybė žengia koja kojon su naujausiomis tendencijomis, įgyvendina grandiozinius planus, imasi išskirtinių idėjų realizavimo. Inovatyviai gražinamos Druskininkų erdvės, statomi nauji, išskirtiniai objektai, renovuojami seni. Įvaizdžio formavimui skiriamas didelis dėmesys, akcentuojant Druskininkų išskirtinumą.
Siekiant dar labiau populiarinti Druskininkų kurortą šalyje ir užsienyje, organizuojamos prekės ženklo bei kurorto žinomumą stiprinančios kampanijos, rengiamas komunikacijos, įvaizdžio formavimo planas/Tomo Valavičiaus nuotrauka
Juk Druskininkai – seniausias ir didžiausias visus metus veikiantis balneologinis, purvo ir klimatinis Lietuvos kurortas. Sveikata, grožis, energija – visa tai gaubia kurorto žmones, gatves, apylinkes, gamtą. Pušynų kvapas ir švelnus klimatas, besišypsantys, gerai nusiteikę vietiniai žmonės. Mineraliniai šaltiniai, sveikatinimo procedūros, modernios pasivaikščiojimo ir poilsio zonos kuria stebuklingą Druskininkų energetiką. Kurortas gydo vaizdais, pojūčiais, kvapais, geriausiomis emocijomis, atpalaiduojamosiomis ir gydomosiomis procedūromis, o viską vainikuoja nuoširdus aptarnavimo srityje dirbančių žmonių darbas.
Kurortas – atgaiva akims, širdžiai ir sielai. Atvykusieji čionai turi galimybę pagaliau stabtelti, viešnagės metu pamiršti kasdienį stresą, išgyvenimus, negalavimus ir mėgautis poilsiu bei ramybe.
Visame mieste išvystyta infrastruktūra: įrengtos pėsčiųjų, dviratininkų, neįgaliesiems skirtos zonos, parkuose, miškeliuose – erdvės atsipalaidavimui, meditacijai, pasivaikščiojimams, važinėjimui dviračiais, riedučiais, paspirtukais.
Čia veikia išskirtiniai objektai – „Lynų kelias“, žiemos pramogų kompleksas „Snow Arena“, Sveikatinimo ir poilsio centras AQUA. Yra daug SPA centrų, kelios gilias gydymo tradicijas turinčios sanatorijos.
Informaciją apie Druskininkuose veikiančius objektus, kurorto išskirtinumą norima perteikti ir atnaujintame Druskininkų savivaldybės turizmo ir informacijos centro tinklalapyje.
Druskininkų savivaldybės vadovams ir atstovams, Druskininkų turizmo informacijos centro, verslo, SPA centrų ir Druskininkų klubo atstovams viešųjų ryšių specialistai ir dizaineriai pristatė naujojo tinklalapio vizualinio išpildymo, grafinių elementų pavyzdžius.
Pasitarimo metu taip pat buvo pristatyta informacijos apie Druskininkų kurortą ir jo privalumus sklaida Lietuvoje ir pasaulyje.
2018 m. vasarą Druskininkų savivaldybės įvaizdžio strategijoms formuoti buvo pasamdyta skaitmeninės komunikacijos ir ryšių su visuomene agentūra, kuri įgyvendina prekės ženklo įvaizdį bei kurorto žinomumą stiprinančias kampanijas, rengia komunikacijos, įvaizdžio formavimo planą.
Viešųjų ryšių specialistės apžvelgė, kaip kurorto vardas garsinimas žurnaluose, laikraščiuose, interneto tinklapiuose, socialinėse paskyrose. Pateikta ataskaita parodė, kad minėta sklaida – labai efektyvi ir puikiai pasiteisina, kasmet turistų skaičius vis auga. Kurortas sulaukia svečių ir iš Amerikos, Australijos, Kinijos, Japonijos, Korėjos, Izraelio ir kitų šalių.
Aptarus tęstinės komunikacijos ir įvaizdžio formavimo strategijas, tęsiamas sudarytas komunikacijos veiklos planas, vystant naują, inovatyvią viešųjų ryšių kampaniją ir garsinant kurortą pasaulyje.
Druskininkų savivaldybės informacija