Viečiūnų progimnazijos bendruomenė Lietuvos valstybės atkūrimo dieną paminėjo žygiu

Į renginį susirinkusius Viečiūnų progimnazijos bendruomenės narius pasveikino direktorė Žaneta Krivonienė ir Viečiūnų seniūnijos seniūnas Alvydas Varanis. Sugiedoję Lietuvos valstybės himną, atlikę mankštą, su linksma skanduote leidomės į žygį.

Lietuvos valstybės atkūrimo dienos proga Viečiūnų progimnazijos bendruomenė išsiruošė į žygį/Viečiūnų progimnazijos archyvo nuotrauka

Žygio metu sutikome pasieniečius kinologus, kurie papasakojo apie kinologo profesiją bei tarnybinio šuns dresiravimą. Pademonstravo, kaip šuo klauso įvairių komandų, sulaiko bėglį, ieško daiktų. KItame žygio etape mūsų jau laukė 109 kuopos kariai savanoriai, kurie, paskirstę žygeivius į būrius, pademonstravo, kaip įkuriamas laužas, kaip iš palapinsiaustės pastatoma pastogė, paaiškino ir parodė, kaip filtruojamas vanduo.

Vyresnieji žygio dalyviai turėjo galimybę išbandyti šaudymą dažasvydžio ginklais. Tęsdami žygį toliau ir priėję senąją Viečiūnų mokyklą, klausėmės buvusios šios mokyklos mokinės, mokytojos J. Bliūdžiuvienės prisiminimų apie ją. Aplankėme senąsias Viečiūnų kapinaites, pagerbėme žuvusių partizanų atminimą, uždegėme žvakutes, klausėmės mokytojos J. Blūdžiuvienės pasakojimo apie šiose kapinaitėse palaidotus žuvusius partizanus, sudainavome K. Vasiliausko dainą „Brangiausios spalvos“.

Na, o netoliese esančioje aikštelėje laukė mūsų progimnazijos virėjų išvirta skani ir karšta kareiviška košė bei šilta arbata. Sugrįžome pavargę, bet šypsodamiesi, įraudusiais žandais, pilni gerų įspūdžių ir emocijų, kurių užteks ir visų atostogų metu.

Už pagalbą, organizuojant renginį, nuoširdžiai dėkojame: Druskininkų pasienio užkardos vadui Ričardui Birvinskui bei pasieniečiams kinologams; KASP Dainavos apygardos 1-osios rinktinės 109 kuopos vadui Kęstučiui Valentai bei 109 kuopos kariams savanoriams, kurie visada sudomina vaikus; mūsų brangiajai lietuvių kalbos mokytojai J. Bliūdžiuvienei už įdomius pasakojimus bei išmintį, kuria visada noriai dalijasi; Donatui Dailydei – už rūpestį ir galimybę pasinaudoti aikštele, kurioje pietavome. Sakome ačiū visiems žygeiviams, nepabūgusiems šaltuko.