Druskininkiečiai ir miesto svečiai vertino kurortą

R. Malinauskas: „Ypatingai džiugina, kad vietiniai gyventojai įvertino savivaldybės administracijos darbą, pastangas ir pasiekimus formuojant patrauklų kurorto įvaizdį.“

Praėjusiais metais, vykdant projektą „Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Druskininkų savivaldybėje“, buvo organizuota druskininkiečių bei miesto svečių apklausa. Apklausa buvo atliekama, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijos rekomendacija „Dėl viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo indekso nustatymo metodikos“, o finansuota pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-R-920 priemonę „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse“. Anketose vietiniai gyventojai galėjo įvertinti viešąsias paslaugas, atspindinčias gyvenimo kokybės rodiklius, o kurorto lankytojai anketose galėjo išsakyti savo nuomonę apie kurortą, čia siūlomas paslaugas, jų kokybę.

Vykdant projektą „Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Druskininkų savivaldybėje“, buvo organizuota druskininkiečių bei miesto svečių apklausa/Gintarės Varnelienės nuotrauka

„Mums visada labai svarbi ne tik kurorto svečių, bet ir vietinių gyventojų nuomonė apie Druskininkų kurortą ir kaimiškas teritorijas, jų infrastruktūrą, viešųjų paslaugų kokybę. Būtent todėl kasmet vykdome įvairios apimties gyventojų apklausas. Taip pat prašome jų išsakyti savo vertinimus ir idėjas dėl reikšmingų kurorto infrastruktūros klausimų. Šį kartą, gavus lėšų iš struktūrinių fondų, buvo atlikta platesnės apimties svečių apklausa ir išsami analizė. Anketoje vietiniai gyventojai gerai įvertino saugumą kurorte, viešojo transporto teikiamas paslaugas, tvarkos ir švaros palaikymą, puikiai įvertino geriamojo vandens kokybę ir bendrą Druskininkų estetinį vaizdą. Ypatingai džiugina, kad vietiniai gyventojai įvertino Savivaldybės administracijos darbą, pastangas ir pasiekimus, formuojant patrauklų kurorto įvaizdį. Žinoma yra ir ne tokių džiugių naujienų – apklausos metu itin prastai įvertinta autobusų stotis bei jos aplinka. Žinome šią problemą, ne kartą esame apie ją kalbėję su autobusų stoties savininkais, tačiau tai – privatus objektas, ir jį prižiūrėti turi savininkai“, – sakė Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.

Pildydami anketą, druskininkiečiai išsakė savo nuomonę apie kelių būklę, viešąjį transportą, švarą ir tvarką gatvėse, nedarbo mažinimo priemones, geriamo vandens kokybę, sveikatos apsaugą, gamtosaugą, nusikalstamumo sutramdymą, švietimą, laisvalaikio organizavimą ir daugybę svarbių dalykų. Gyventojai pareiškė savo nuomonę ir apie gyvenimo kokybės gerinimą mieste ir seniūnijose, išsakė savo pastabas, teikė pasiūlymus. Dalyvaudami apklausoje, druskininkiečiai prastai įvertino ne tik autobusų stotį. Kritikos sulaukė galimybė laiku patekti pas gydytojus specialistus, verslo indėlis, sprendžiant nedarbo problemą. Pagyrų gyventojai negailėjo gėlynams bei žaliųjų erdvių priežiūrai, bendrojo ugdymo mokyklų tinklui, miesto puošybai. Turistai, pildydami anketą, pareiškė savo nuomonę apie Druskininkų kurortą, čia teikiamas paslaugas, jų kokybę, dalijosi pasiūlymais ir pastebėjimais bei patarimais. Dauguma anketą pildžiusių miesto svečių planuoja dar ne kartą aplankyti kurortą ir rekomenduoti tai padaryti savo pažįstamiems.

„Mums labai svarbu, kad visi –ir vietiniai gyventojai, ir kurorto svečiai – Druskininkuose jaustųsi gerai, todėl dėkoju visiems, suradusiems laiko atsakyti į anketoje užduodamus klausimus. Dėkoju už pastabas, patarimus, pasiūlymus. Juos išanalizavę, dar labiau stengsimės daryti viską, kas nuo mūsų priklauso, kad Druskininkai būtų patraukli vieta ir poilsiauti, ir gyventi“, – sakė Druskininkų savivaldybės meras R. Malinauskas.

 

Parengta pagal Druskininkų savivaldybės informaciją