Vasarį Druskininkų TVIC šturmavo pasaulines rinkas

Druskininkais domisi latviai

Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (TVIC) kartu su turizmo verslo atstovais vasario 2-4 dienomis dalyvavo Latvijos sostinėje Rygoje surengtoje tarptautinėje turizmo parodoje „Balttour 2018“. Kipsala parodų centre organizuota jubiliejinė ‒ 25-oji – paroda sulaukė daugiau nei 850 dalyvių iš 39 skirtingų šalių ir beveik 30 tūkstančių lankytojų.

Interaktyviame Druskininkų stende dirbo ir lankytojus į kurortą kvietė sanatorijų „Draugystė“ ir „Belorus“, „Dainava“, reabilitacijos centro „UPA“, Druskininkų sveikatinimo ir poilsio centro „AQUA“, „Grand SPA Lietuva“, viešbučių „De lita“ ir „Pušynas“ atstovai. Parodos metu visi Druskininkų stendo lankytojai turėjo galimybę sudalyvauti loterijoje be pralaimėjimų, kurioje buvo galima laimėti ir smulkių suvenyrų, ir labai vertingų prizų: nakvynes viešbutyje, SPA procedūras, maudynes baseinuose ir dovanų čekius, kuriuos įsteigė anksčiau paminėti turizmo verslo atstovai. Kiekvienais metais Druskininkai šioje parodoje sulaukia didelio lankytojų susidomėjimo. Latviai domisi atvykimo ir apgyvendinimo galimybėmis bei poilsio ir laisvalaikio paslaugų pasiūla. Tai atspindi ir statistiniai rodikliai ‒ turistai iš Latvijos sudaro net 14.4 proc. visų atvykstančiųjų turistų iš užsienio.

Druskininkai pristatyti mūsų šalies stende Izraelyje. Surengtoje parodoje/Druskininkų TVIC archyvo nuotrauka

 

 

Druskininkuose lankėsi projekto „Travelblog Baltija“ atstovai/Druskininkų TVIC archyvo nuotrauka

 

Pažintinis turas – po Druskininkus

Norime pasidžiaugti, kad nespėjus pasibaigti parodai „Balttour 2018“ Rygoje, jau sulaukėme pirmojo žurnalistų pažintinio turo po mūsų kurortą.

Vasario 9-11 dienomis Druskininkuose lankėsi projekto „Travelblog Baltija“ vienas iš pagrindinių įkūrėjų ir autorių A. Alimovas kartu su savo kolegomis.

Kaip teigė pats A. Alimovas, šį projektą sukūrė keliautojai kelionių mėgėjams. Jų puslapyje galima surasti informaciją apie keliones Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje ir visame pasaulyje. Be to, kiekvienas gali pats tapti puslapio autoriais, parašyti apie savo mėgstamas keliones ir nepakartojamus įspūdžius. „Mes tikrai žinome, jog laikyti savyje pasakojimus ir emocijas po naujos kelionės tiesiog neįmanoma. Siūlome puslapyje „Travelblog.lt“ papasakoti visiems mūsų skaitytojams, kur Jūs buvote, ką matėte, su kuo susipažinote ir kaip praleidote laiką kelionėje“, – A. Alimovas.

Svečiai domėjosi aktyvaus laisvalaikio praleidimo galimybėmis populiariausiame Lietuvos kurorte. Aplankę Druskininkų vandens parką, „Snow areną“, „Uno“ nuotykių parką, persikėlę Lynų keltuvu ir paragavę lietuviškų Užgavėnių blynų, projekto kūrėjai savo nepamirštamus įspūdžius patalpino tinklapyje bei paskelbė socialiniuose tinkluose: „Instagram“, „Facebook“ ir „Youtube“.

 

Apie Druskininkus – Izraelio turistams

Vasario 6-7 dienomis informacija apie Druskininkus buvo platinama Lietuvos stende parodoje IMTM Tel Avive, Izraelyje. Ši paroda yra nedidelė, tačiau gausiai lankoma (apie 20 tūkst. lankytojų per dvi dienas), kadangi Izraelio gyventojai mielai keliauja po pasaulį, Izraelio statistikos departamento duomenimis, pastaruosius ketverius metus išvykstamojo turizmo srautas kasmet padidėja 10-15 proc. Turėdami bevizį įvažiavimą į 150 pasaulio šalių, žydai dažniausiai renkasi keliones ten, kur viešbučiai pigesni, o vasaros oro temperatūra – žemesnė, negu Izraelyje.

Lietuva yra viena iš tų šalių, kurios kasmet sulaukia vis daugiau turistų iš šios šalies. Paaiškėjo, kad dauguma stendo lankytojų puikiai žino ne tik Vilnių ar Kauną, bet ir Druskininkus, todėl informacija apie mūsų kurortą buvo priimama labai pozityviai. Labiausiai buvo domimasi gydomuoju poilsiu, todėl būtent šiai parodai TVIC išleido informacinių lankstinukų apie miesto sanatorijas ir SPA hebrajų kalba. Parodai pasibaigus, lankstinukai yra dalinami Lietuvos Ambasadoje Tel Avive, Litvakų draugijoje bei Vasario 16-osios renginiuose.

Norint pasiekti dar didesnį šios šalies gyventojų susidomėjimą, vasario mėnesį startavo Druskininkų reklama Izraelio internetinėje erdvėje. Informacija apie kurortą hebrajų kalba su nuorodomis į Druskininkų turizmo paslaugų svetaines bus skleidžiama septynis mėnesius nuo jos paleidimo. Šią reklaminę akciją TVIC organizuoja kartu su populiariausiu Izraelyje kelionių portalu: www.gotravel.co.il.

 

Estai poilsį nori rezervuoti čia ir dabar

Siekiant populiarinti Druskininkų kurortą ir jame teikiamas paslaugas bei aktyviai vystyti rinkodaros strategiją, TVIC vasario 9-11 d. dalyvavo ir tarptautinėje turizmo parodoje „Tourest 2018“, kuri vyko Estijos sostinėje Taline. Estija – mūsų kaimyninė šalis, kurios gyventojai mielai renkasi poilsį Druskininkuose.

TVIC direktorius Rimantas Palionis džiaugėsi, kad jau trečius metus iš eilės iš Estijos atvykstančių turistų skaičius didėja. Šiais metais, bendraujant su parodos lankytojais, buvo pastebima nauja tendencija – svečiai pageidavo užsisakyti poilsį čia ir dabar. Tai optimistiškai nuteikianti naujovė, kuria pasinaudoti suteikė galimybę UAB „Grand SPA Lietuva“ ir „Eglės“ sanatorijos atstovai, vietoje pateikę interesantų rezervacijų patvirtinimus.

 

Druskininkų TVIC informacija