Rudeniški Druskininkai nuteikia romantikai, poilsiui ir pramogoms

Kiekviename mieste yra vietų, kurios, jas aplankius, ne tik traukia sugrįžti, bet ir siejasi su maloniais prisiminimais apie atostogas, poilsį, naujas pažintis, kelia sentimentus. Druskininkai, besibaigiant rudeniui, kaip ir bet kuriuo metų laiku, yra svetingi, atviri svečiams, turistams poilsiautojams, o ir druskininkiečiai savo mieste turi pamėgtų vietų. Viena iš jų – erdvė prie Gydyklų parko fontano. Ten dažnai skiriami pasimatymai, susitinka draugai. Ši vieta dažnai būna minima, kai tariamasi, „kur geriausia susitikti“.

Praeiviai, kuriuos kalbinome, klausdami, kokia vieta, objektai Druskininkuose jiems mieliausi, gražiausi, apgailestavo, kad žiemai jau uždarytas šokantis ir grojantis fontanas,  tačiau sakė žiną, kad didžiųjų metų švenčių laikotarpiu jis netruks vis kalėdine instaliacija su bėgančių švieselių srovėmis, o šalia jo nušvis nuostabus kalėdinių eglučių parkas.

Ona ir Adolfas Paleckiai (Jaučakių k., Kauno r.): „Mūsų tradicija – atvažiuoti į Druskininkus aplankyti Kalėdinių eglučių parką – jis būna nuostabus, čia sukuriama ypatingai šventinė, kalėdinė nuotaika. Tad planuojame apsilankyti čia gruodžio pabaigoje. Druskininkuose esame dažni svečiai. Atvykstame dažnai, kai tik norime pakeisti aplinką, prasiblaškyti. Mes jau daugiau nei trisdešimtį metų drauge, tačiau labai vertiname akimirkas, kai niekur nereikia skubėti ir galime būti kartu nekasdieniškoje aplinkoje. Druskininkuose daugybė romantiškų vietų neskubiems pasivaikščiojimams, ramiems pašnekesiams.“

Emilija ir Dominykas (Vilnius): „Ruduo Druskininkuose nuteikia romantiškai. Dažnai atvažiuojame į Druskininkus. Džiaugiamės visomis sanatorijomis, kuriose buvome apsistoję, visur maloniai buvo me priimti ir aptarnauti. Dabar įsikūrėme viešbutyje, kuris yra miesto centre, arčiau fontano. Žavi šio viešbučio aplinka, jaučiasi, kad rūpinamasi išlaikyti statinio architektūrinį autentiškumą, ir tai tarsi perkelia į praėjusius šimtmečius, leidžia pajusti to laikmečio kurorto dvasią. Mums čia patinka ne tik sveikatinimo procedūros: Druskininkai turi kažkokią nenusakomą stebuklingą aurą ir trauką. Mes net juokaujame, kad, vos įsėdę į mašiną važiuoti į Druskininkus, jau imame ilsėtis. Į Druskininkus dažniausiai atvažiuojame visa šeima: su vaikais ir anūkais, kurie ypač džiaugiasi, kad gali laiką praleisti drauge su mumis. Gera pabūti šeimoje, skirti vienas kitam daugiau laiko. Mes tarpusavyje artimai bendraujame, tačiau namuose, kai yra kasdienybė, rutina, gal nelieka tiek laiko ar progų pasidžiaugti tuo bendrumu ir artumu, o Druskininkuose galime neskubėdami rūpintis vienas kitu ir džiaugtis poilsiu, bendravimu. Viešėjome „Flores“ žiemos sode, koks grožis! Graži ir mūsų sostinė Vilnius, bet Lietuva gali didžiuotis, turėdama tokį miestą kaip Druskininkai. Malonu ir patiems atvažiuoti, ir svečiams parodyti – juk kiek daug užsienio svečių Druskininkuose lankosi.“

Solveiga ir Eimantas (Biržai): „Nusprendėme šį savaitgalį pailsėti būtent Druskininkuose, apsistojome viešbutyje netoli ežero. Druskininkuose viešime pirmą kartą, kol kas vaikštinėjame, norėdami susipažinti su miestu, ieškome lankytinų objektų, apie kuriuos girdėjome. Norime pakilti lynų keliu, tikimės pamatyti gražius vaizdus, pasigrožėti visa rudeniškų Druskininkų apylinkių panorama.“

Aleksandras Voitovič (Minskas): „Į Druskininkus pailsėti atvažiuoju paprastai vieną-du kartus per metus, ir, jei tuo metu veikia fontanas, mėgstu pasivaikščioti būtent prie fontano. Parkai, ramybė, važinėjuosi dviračiu, lankausi  Vandens parke. Mieste ir aplinkui daugybė gražių vietų maloniam pasivaikščiojimui. Man mieliausia pasivaikščioti prie Druskonio ežero, ten netoliese esančiame viešbutyje šį kartą ir apsigyvenau. Druskininkuose gera ilsėtis bet kuriuo metų laiku, čia visada gali atsipalaiduoti ir rasti sau tinkamų paslaugų ar pramogų. Druskininkuose gera jausti vienovę ir harmoniją su gamta. Nesigailiu, kad šįkart poilsiauju čia rudenį.“

Rima Pozingė su dukryte Audre (Vilnius): „Į Druskininkus atvažiavome su šeima keletą dienų paatostogauti. Druskininkai labai gražiai sutvarkyti, labiausiai žavi parkai, patinka važinėtis dviračiu prie Druskonio ežero ir Vijūnėlės parke. Labai norėtume aplankyti M. K. Čiurlionio muziejų. Šįsyk pasikėlėme ir keltuvu – keliauti lynų keliu labai patiko, nes… labai aukštai ir matosi nuostabi panorama, gamta, medžių viršūnės. Teko keltis keltuvu daugelyje šalių, tarp jų ir Italijoje, Austrijoje, tačiau Druskininkai paliko išskirtinį įspūdį, nes visa panorama, vaizdas – tarp medžių. Į Druskininkus dažnai atvažiuojame, nes čia labai patinka mūsų vaikams; jie nori slidinėti, aplankome „Snow Areną“, pramogaujame baseinuose. Druskininkuose netrūksta pramogų nei suaugusiems, nei vaikams. Šiandien susiruošėme į Vandens parką. Oras puikus, tai kol kas prisėdau ant šio suolelio ir gėriuosi rudeniniu peizažu ir spalvinga lapija.“

Gediminas, Arnas, Dalia Tauteriai (Molėtai): „Keletui dienų atvažiavome į Druskininkus, nes norime čia atšvęsi bendrus gimtadienius. Prie ežerėlio atėjome dėl Arno – jam smalsu stebėti antytes. Suplanavome pramogauti Vandens parke. Kėlėmės keltuvu – nors pradžioje buvo baisoka ir neįprasta, tačiau, grįždami atgal, jau pajutome visą kelionės grožį: apžvelgiant vakarinius Druskininkus, atsivėrė įspūdingi vaizdai. Atkreipėme dėmesį, kad daugybė pasivaikščiojimo takų, viskas gražiai apšviesta. Druskininkai labai atsinaujinę, čia daug gražių vietovių, kur verta pasivaikščioti ir jomis pasigrožėti.“

Eimantas (Druskininkai): „Manau, kad pati populiariausia vieta Druskininkuose yra miesto, senamiesčio centras – prie Gydyklų fontano. Čia labai populiari ir graži vieta susitikimams. Ir svečiams, ir vietiniams K. Dineikos sveikatingumo parkas po rekonstrukcijos tapo viena gražiausių vietų Druskininkuose, kurioje smagu pasivaikščioti. Verta dažniau praeiti ir tiesiog Nemuno krantine – šie pasivaikščiojimai nuteikia romantiškai ir maloniai.“

Valentina Kaževnikova (Sankt Peterburgas): „Man labiausiai patinka vaikščioti ežerėlio krantine ir parkelyje prie bažnyčios. Į Druskininkus atvažiuoju periodiškai, du kartus per metus. Išmėginu procedūras, stiprinu sveikatą pasivaikščiojimais. Druskininkuose gyvenimo džiaugsmo įlieja ne tik aplinka, bet ir patys druskininkiečiai, kurie yra laba jautrūs, dėmesingu, malonūs.“