Bočiai paminėjo Lietuvos piliakalnių metus

Rugsėjo 16 d. Dzūkijos ir Vilniaus „Bočių“ bendrijų mišrūs ansambliai bei kapelos susirinko Merkinės piliakalnio papėdėje. Skaisti rudens saulė nuskaidrino ne tik žilojo Nemuno vandenis, bet ir visų susirinkusiųjų nuotaiką.

Išsamią piliakalnio istorinę apžvalgą padarė Merkinės muziejaus direktorius M. Černiauskas. Šventinį koncertą pradėjome mes, druskininkiečiai, vadovaujami meno vadovo Valdo Dancevičiaus. Vėliau skambėjo vilniečių, alytiškių, varėniškių dainos. Daugelį dainų dainavome drauge su žiūrovais ir dideliu vilkaviškiečių vestuvininkų pulku.

Nuo piliakalnio viršūnės apžvelgę nuostabų Dzūkijos kraštovaizdį, patraukėme į šventą, Varėnos rajono gyventojų labai branginamą vietą – Kryžių kalnelį. Jo istoriją vaizdingai papasakojo Varėnos ansamblio „Šarma“ vadovė G. Kuodienė. Ten nulenkėme galvas pokario metais žuvusiems partizanams. Vėl dainavome patriotines partizanų dainas, deklamavome eiles.

Po iškilmingo Piliakalnio metų minėjimo autobusų kolona pajudėjo Merkinės piramidės link. Ekskursiją užbaigėme Merkinės Rotušėje-muziejuje.

Nuoširdžiai dėkojame Varėnos „Bočių“ bendrijos pirmininkei J. Čepulienei ir meno vadovei G. Kuodienei už puikų renginį.

Šią kelionę organizavome iš projekto „Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje“, užimtumo įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose ir meninių gebėjimų lavinimo meno, kultūros būreliuose bei klubuose lėšų.

Dzūkijos ir Vilniaus „Bočių“ bendrijų mišrūs ansambliai bei kapelos susirinko Merkinės piliakalnio papėdėje/Asmeninio archyvo nuotrauka